تکنولوژی جدید

جیمیل تمام صفحه

 اگر از سرویس خوب و جذاب و کاربر پسند جیمیل استفاده می کنید حتما شاهد تغییرات نرم افزاری و رابط کاربری آن در بروز رسانی های اخیر بوده اید.

این تغییرات تنها به دلیل سبک تر شدن سرویس، راختی کار کاربران با جیمیل و متمرکز بودن بخش ها و مدیریت بهتر کاربر بر روی جیمیل رخ داده است.

یکی از مهمترین بخش هایی که در آخرین بروز رسانی ها توسط جیمیل به شدت تغییر کرد بخش ارسال ایمیل یا همان compose بوده که از یک حالت تمام صفحه به یک پنجره کوچک در سمت راست تبدیل شده است.

این کوچکشدن خود مزایا و معایبی دارد اما بسیاری از افراد دوست دارند در پنجره ای بزرگتر ایمیل های خود را نوشته و ارسال کنند.  در این مقاله قصد دارم راه حل تنظیم بخش compose را به شما بیاموزم پس با ما همراه باشید .........



ادامه مطلب ...


 

Beats

هفته ای که پشت سر نهادیم سرشار از رویدادهایی بود که هر کدام دنیای عجیب و پیشرفته تکنولوژی را به نحوی تغییر می داد و یا اینکه کیفیت این دنیا را بهبود می بخشید. در بین این رویداد ها سعی کردیم گلچینی از برترین رویدادها، گجت ها و... داشته باشیم و در این جا معرفی کنیم تا شما هم از اطلاع آن ها بهره مند شوید. پایگاه علمو لوژی به طور مختصر به معرفی این رویدادها می پردازد پس با ما همراه باشید: هدفون Beats Beats درحال راه اندازی یک استدیو است که در آن از شمار زیادی از هدفون های خود موسوم به Beats استفاده خواهد کرد که سعی شده در آن کیفیت و طراحی این هدفون ها به کلی ......



ادامه مطلب ...


           

Zomm Wireless Leash 

حتما تا کنون برای شما پیش آمده که جای کلید هایتان را فراموش کنید، یا اینکه آن ها را در جایی جا بگذارید و با اینکه گم کنید! واقعا اضطراب آور است. اگر در این موارد سابقه زیادی دارید به احتمال زیاد نیاز به یک ابزار دارید تا در این راه به شما کمک کند. ما در این پست به معرفی ده گجت که به همراه نرم افزار اندرویدی یا ios کار می کنند می پردازیم که به شما در هنگام گم شدن کلید هایتان کمک می کند. علاوه بر این باید بگوییم این ابزارها صرفا برای کلید نیستند و می توانید در شناسایی هر چیزی که این گجت ها را بدان متصل کنید از آن ها استفاده کنید ........



ادامه مطلب ...


           

dSLRPlugged_610x343

 بسیاری از ما دوست دار عکاسی هستیم و برای این کار از دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای استفاده می‌کنیم. یکی از نقاط ضعف این دوربین‌ها صفحه‌ی نمایش کوچک آن‌ها است که تنظیم دوربین به وسیله‌ی این صفحه‌ ممکن است کار خیلی راحتی نباشد. برای این مسئله راه حلی بسیار خلاقانه وجود دارد. به وسیله‌ی یک کابل USB OTG یا USB On The Go و یک برنامه‌ی اندروید می‌توانید به راحتی این مشکل را حل کنید.

برای این کار از برنامه‌ی DSLR Controller استفاده کنید. با این برنامه کارهایی مثل ضبط تصاویر HDR، تنظیم فوکوس، تصویر برداری به روش Time-Lapse و بسیاری از کارهای دیگر بسیار آسان می‌شود. اگر در شبکه‌های اجتماعی هم فعالیت می‌کنید می‌توانید به محض گرفتن عکس به وسیله‌ی این نرم‌افزار، عکس‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. حتی اگر یک عکاس حرفه‌ای نباشید می‌توانید عکاسی را به وسیله‌ی این برنامه راحت‌تر از خود دوربین یاد بگیرید.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 230
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 58404
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1