تکنولوژی جدید

 

بخش compose این امکان را دارد که به سه صورت تمام صفحه موقت، تمام صفحه دائم و صفحه کاملا جدا تبیدل شده تا کاربر مطابق میل خود یکی را انتخاب و با آن کار کند.

برای اینکه بخش compose جیمیل را از حالت مربع کنونی به صورت بزرگ و تمام صفحه  و البته موقت تبدیل کنید کافی است گام های زیر را طی کنید.

ابتدا بر روی دکمه compose کلیک کنید.

از پنجره کوچک باز شده در سمت را می توانید برای نوشتن استفاده کنید اما حالت تمام صفحه اسلایدی موقت آن به صورت زیر قابل مشاهده است. از نوار ابزار بالای همین پنجره سه گزینه خروج – تمام صفحه و مینیمایز قابل مشاهده است. برای این کار بر روی دکمه تمام صفحه یعنی دکمه وسط کلیک کنید. بعد از این کار پنجره به صورت زیر قرار داده می شود.

gmail-full-screen-button-100047089-orig

اگر بعد از نوشتن و ارسال ایمیل بخواهید پنجره compose جدیدی باز کنید با زدن دکمه compose مجددا همان پنجره کوچک را مشاهده خواهید کرد. برای این که پنجره compose را دائم به صورت اسلایدی و تمام صفحه در اختیار داشته باشید کافیست در تنظیمات این بخش یک تغییر کوچک اعمال کنید.

برای این کار بعد از زدن دکمه compose و مشاهده پنجره کوچک، مثلث انتهای پنجره و سمت راست را مشاهده و کلیک کنید. با این کار پنجره ای باز می شود که می توانید گزینه اول آن را کلیک کنید.

جیمیل تمام صفحه

 

این بخش به راحتی دسترسی های بعدی شما را به پنجره compose به صورت اسلایدی می کند.

 

جیمیل

اگر بخواهید این پنجره را به صورت یک صفحه جدا با اندازه بزرگتر قرار دهید، اگر سیستمتان داری کیفیت کافی باشد می توانید به راحتی این کار را بکنید.

بدین منظور از منوی مشاهده شده در عکس قبل می توانید گزینه دوم را کلیک کنید.

بعد از این کار جیمیل reload شده و هر بار دکمه compose را بزنید به راحتی بخش compose به یک صفحه جداگانه تبدیل خواهد شد که کنترل و تمرکز بهتری به شما خواهد داد.

اگر هیچ یک از این مدل ها مورد علاقه شما نیست و می خواهید به حالت قبل برگردید در هر مورد می توان به راحتی این کار را انجام داد.

اگر compose را به صورت دائمی تنظیم کرده باشید مثلث کوچک انتهای پنجره را باز کنید و به راحتی تیک گزینه اول را بردارید.

اگر compose را به صورت تمام صفحه و در صفحه جدا تنظیم کرده اید می توانید بر روی لینک بالای پنجره compose تحت عنوان  try out the new compose experience کلیک کرده و به حالت قبل برگردید.


نظرات شما عزیزان:

shaghayegh
ساعت9:47---9 مرداد 1392
عزیزم من رو اپم یعنی پست جدید گذاشتم بیا نظر بذار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 58124
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1